Тонування та ГОСТи

Згідно з ГОСТами, допускається використання кольорової прозорої плівки у верхній частині авто та автобусів, допускаються шторки в автобусах та жалюзі у легкових автомобілях, за умови, що є зовнішні дзеркала заднього виду.

Крім того дозволено застосування тонованого скла промислового виробництва, крім дзеркальних. Тут діє ГОСТ №5727-88.

За загальним тех. нормам допустимо використання тонованого лобового скла світлопропусканням 75%, іншого скла – 70%.

Положення ДСТУ №5727 визначають тонування транспорту. Інспектор Державтоінспекції вправі виписати протокол, якщо задня задня частина автомобіля повністю прихована чорним тонуванням або шторками і при цьому відсутні дзеркала заднього виду.

Крім цього, тонування лобового скла є спеціальною категорією оцінки. Нове вітрове поглинає близько 20% світла, старе під впливом пилу очисних щіток – більше 20%. Це скло затонувати за ГОСТом досить важко.

Положення ДСТУ №27902 визначають ступінь світлопропускання. Для вимірювання цієї характеристики інспектору ДАІ знадобиться термометр, гігрометр та барометр. Вимірювання світлопропускання проводяться по 3 точках зразка, а за кінцевий результат приймається їхнє середнє арифметичне значення. Також, для достовірних вимірів умови довкілля повинні відповідати:

  • Тиск – у діапазоні 80-160 кПа
  • Температура – ​​15-25 за Цельсієм
  • Відносна вологість повітря – у середньому 60%.
  • В інших умовах складання протоколу вважається неправомірним та підлягає оскарженню в суді.

Авто послуги

Контакти

Автоскло, тонування, заміна

Дод. обладнання, шумоізоляція